Valborg 2014 ♥

Hade en sjuk bra valborg! även om jag var väldigt förkyld och det var rätt så kallt ute så blev den väldigt lyckad.
 
Vi hyrde kanotudden och var runt 20-25 pers där som först grillade och sedan blev det en massa prat, smällare, beer pong, charader, bad och mängder med alkohol. Charaderna var nog höjdpunkten på kvällen, fan vad kul det var! :D 
 
 
 
Eftersom att jag och Staffan skulle städa så for vi aldrig hem. Sovde halva natten i bastun för där var det varmt, men jävligt obekvämt. Så sovde även i soffan men det var så jääävla kallt. Slutade i alla fall med att Staffan var den ändå som städade då jag var bakis som fan. Har bara varit bakis två gånger i mitt liv och det här var andra gången. Överlevde i alla fall dagen! ;)
 
Tack till alla som gjorde kvällen grymt bra! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0