Senaste dagarna

Har för det mesta bara legat och latat mig dom här senaste dagarna. Har inte ens orkat blogga, så lat har jag alltså varit. Men har väl inte hänt allt för mycket under dessa dagar.
 
Tisdag - Var på stan med mami. En snabb sväng i centrum, sen elgiganten för att kolla på mobiler och sist på Kvantum för att handla. Avslutade dagen med fiskbullar och potatismos till middag (ooootroligt gott) och sen serier resten av kvällen.
 
Onsdag - Lagade middag, kycklingsallad som blev jävligt gott. Såg senaste avsnittet av Pretty Little Liars, har längtat som en galning! och sen blev det andra serier. Har bl.a börja se Hannah Montana serien igen (ja, jag har sett alla avsnitt förut) och det är så bra!! skrattar hela tiden hihi. 
 
Torsdag - Lekt med Izza (en av våra katter), ätit svampmackor till middag, skrattat och beundrat våra instabilder med min syster och sett serier. Med andra ord, en mycket händelserik dag. 
 
Nu ska jag fortsätta se Hannah Montana ett litet tag till innnan jag ska sova.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0