New Years Eve ♥

Min nyårsafton började med att jag, Frida, Emelie och Tessan fixade oss hemma hos Frida. Sen for jag och Tessan till Alle. Där blev det först tacos ♥ och sen söp vi oss fulla och gick hem. Nä okej, hände lite mer. Men att vi söp oss fulla var då sant. Har ingen aning hur många vi var där men blev rätt mycke folk ändå. Några av oss spelade kortspelet Ring of Fire. Rekommenderar det om du vill bli full på 10 min. Vart nästan jobbigt på slutet då det blev väldigt många "vattenfall". Men kul var det! :D Min dricka tog slut alldeles för fort men på nått sätt hade jag allid dricka i handen?? sånt som händer då det är nyårs och alla kör all in och bjuder hit och dit hehe. 
Blev såklart dans och massa trams tills nån gång vid efter 11 då vi började bege oss mot bryggan (skulle egentligen till Sunnanå på nån fest men blev ändrade planer). Det enda som sög med den här kvällen var att en halvtimma innnan tolv-slaget blev min pojkvän kidnappad (han trodde vi skulle till Sunnanå så han hade fixat skjuts, men hans så kallade vänner lurade han och körde till Drängsmark???). Så jag blev lite deppig där ett tag men fick min nyårspuss en timma senare så det löste sig ♥
Blev efterfest hos Alle där det inte hände så mycket egentligen men hade ändå jävligt kul. Behövs bara trevliga vänner för en lyckad kväll! 
 
Jag och Staffan blev sist kvar på festen då vi försökte fixa skjuts i evigheter. Efter en lång och kall promenad i kylan, några tusen telefonsamtal och en bilresa var vi äntligen hemma hos Staffan ♥
 
 
Står jävligt snett och konstigt på sista bilden haha. 
 
Är så kär i min klänning jag hade, vill ha den nästa nyår också!! förra året ville jag ha en blå klänning men hittade ingen fin, men i år lyckades jag hitta en och den är så perfekt ♥ men ska väl försöka hitta en ny tills nästa, är ju alltid kul att köpa nya klänningar, speciellt nyårsklänningar :D (om man firar med samma folk så känns det ju lite tråkigt att ha samma klänning som alla redan sett). Men om jag inte hittar någon så ligger min blåa älskling längst upp på listan, hihi ♥
 
 
Tack till alla underbara vänner och okända personer som gjorde kvällen så bra!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Haha jävlar vad med burkar & flaskor!

Svar: Haha ja det var väldigt mycket!!
Josefine Lundström

2014-01-09 @ 19:40:24
URL: http://emmaskarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0