Helgen

Denna helg var sjukt kul!! Fredagen började med käk på Mamma mia med Tessan, Staffan och Linnea. Gick sen till Tessan där det blev förfest. Även Lina, Lizette, Felicia och Sanna kom dit lite senare! Drog sen på Allstar där det var ovanligt mycket och bekant folk. Inte ofta jag har kul på krogen men den här gången var det riktigt kul! dansade så att svetten rann hehe. For sen en stund på kungsgrillen innan jag och Staffan for hem till han. 
 
Dom två sista bilderna snodde jag av Linnea hihi.
 
Lördagen blev det förfest hos Alle med massa trevligt folk, sen drog vi till Traversen där det blev väldigt mycket biljardspel. Var typ 6 år sen jag spelade biljard sist? det är så jävla kul!!! inte för att skryta (jo jag vill skryta hehe) så vann jag alla tre matcher jag spelade ;) spelade dock inte själv varje match, hade ju Tessan som kompanjon så det gick finnemang! eftersom dom har så billig dricka på Traversen blev det några cider och en drink. Man kunde även köpa nachos och smältost och det var såååå sjuuuukt gooooooooott! tycker dom borde ha det på alla krogar i stan. Avslutade denna kväll med fyllekäk på Max och sen for jag och Staffan hem till han denna kväll med. 
 
 
Söndagen blev det mest bara mys med Staffan och på kvällen hämtade vi Anton och Linda på flygplatsen. Körde sen drive in på Max för att tjocka oss hehe. Var inte min smalaste helg kan jag lova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0