Helgen.

I fredags for jag och Staffan vid halv 5 till Albin och grillade med han och Carro. Blev såklart rätt mycket alkohol och vid halv 7 var alla rätt packade hehe. Staffan och Albin gjorde en drink till jag och Carro som innehöll breezer, läsk, sprit, mjölk osv. Men den var faktiskt god! Kvällen slutade med att vi for en sväng till stan vid 01 för att köpa öl och sen for jag och Staffan hem till han.
  
Lördagen vart det mest seriemys med Staffan och lite vinbärsplockning. For sen till Frida för att fixa till mig och sen blev det födelsedagsfest för henne! 26 pers kom så blev rätt mycket folk men det gillas. När alla drog på krogen stannade jag kvar (var rätt bakis så drack bara 3 cider sen gav jag upp) och städade. Efter ca en kvarts städning hittade jag Tessans mobil i toan. Försökte rädda den men den hade legat där ett bra tag.. Tror hon har lämnat in den på lagning nu så håller tummarna att den går att laga!
  
Söndagen blev det bakiskäk på matfesten, thaimat för mig såklart. Sen städade jag och Frida och for sen in till stan för att käka på Dallas med Tessan och Emelie. Satt där rätt länge och pratade om gamla minnen ♥ Sen blev det bio, även Sara var med då. Vi såg The Heat som var så himla bra!!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

på toan lr i toan? ;)
du tappa din i min och tessan tappa den i adams oxå.. hahah(A)

Svar: Hehe oj ändrat det till i nu ;) Haha jo hon berättade det men då överlevde den för hon upptäckte det i tid då men nu låg den där typ 25 min typ.. :(
Jozzzzz3

2013-09-06 @ 01:39:30
URL: http://laaandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0