5e September.

I måndags gjorde jag något jag aldrig trott jag skulle göra men länge velat. Jag gymmade på ett riktigt gym! (skolans gym gills inte) var jävligt kul må jag säga så ska köpa gymkort där, blir dock nästa vecka tror jag. På kvällen hade jag och syster filmmys och såg Sova med fienden. Har ni inte sett den så måste ni se den! det är en thriller men man blir ändå glad av den, bra musik och romantisk. Julia Roberts har huvudrollen så kan ju inte bli dåligt då. 
 
Tisdagen var jag på AF och slutade med att jag ska börja en serviceutbildning på måndag. Får väl se hur det ska gå.. Sen blev det en sväng på stan. På kvällen kom mamma med min systers nya kattunge Phoenix! dock är det våran katt Mayas kattungar så vi har ju kunnat träffa han när vi vill. Men blir ju lite annars då han är i lägenheten och då den är hennes egen. Blev inte mycket sömn denna natt för Phoenix skuttade runt hela natten. 
 
Onsdagen spenderade jag hos syster hela dagen med Phoenix och myste. På kvällen kom Tessan, Julia och Emelie och vi bokade en resa till Stockholm! åker nästa fredag och kommer hem söndag. Är supertaggad! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0