The Conjuring

 
The Conjuring är den första filmen som fått mig riktigt rädd sen jag var liten. Jag är kanske väldigt lättskrämd men att se den på bio var fan läskigt. Sen så var den inte bara läskig, den var jävligt bra också! Både jag och min syster tycker den liknar väldigt mycket Poltergeist, dock gjorde det inget att den gjorde det för det gjorde den bara bättre. Dessutom var den verklighetsbaserad så dom behöver ju inte ha härmat Poltergeist. Men då vet man ju inte hur stor del av filmen som är sann och om vad som är påhittat. 
Handlingen var riktigt bra och tycker dom hade valt bra skådisar till filmen och det gör så himla mycket för att en film ska bli bra. 
 
Den får fem feta plus från mig och den är ett måste att se!
 
 
Se inte hela trailern om ni inte vill veta/se för mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se den men tror inte att jag vågar :P haha!

Svar: Om du ser den med någon är det lugnt, men se den inte själv! ;)
Josefine Lundström

2013-11-04 @ 14:43:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0