Be happy and smile ♥

Blev attackerad av en spindel idag. Kände hur det kittlades på min arm och självklart kröp det en spindel där. Han/hon fick möta flugsmällaren så om det blir regn imorgon kan ni skylla på mig.
 
Idag är det en månad kvar tills jag blir alkoholist. Nä, skoja bara. Men 20 år blir jag i alla fall och har inte varit speciellt stressad över att bli 20. Är hellre ung så länge det går. Enda positiva är ju att man kan handla på systemet, annars är det bara en massa dyrare utgifter och ångest över att man börjar bli gammal. Men ska ändå bli kul och börjar faktiskt längta lite nu! mamma ska göra cheesecake då så klart man längtar.
 
Nu ska jag renskriva min hemuppgift och sova så det blir fredag och ledighet ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0