Phoenix vs snön

 
Går alltid hem till min syster och äter lunch, men idag gjorde jag faktiskt annat än att bara äta och slöa framför serier eller datorn. Vi gick ut med Phoenix så han fick känna på snön för första gången! han var lite frusen och darrade men tror han tyckte det var lite coolt ändå. Ser dock ut som på bilden att han spanar in en saftig fågel, men icket så var det.
 
Sen idag har jag farit hem till Klutmark och bara sett serier hela kvällen. Har också skypat med Frida och Phoenix. Båda lika galna. Ska fortsätta med mina älskade serier nu :)
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt katt :3

Svar: Att han är! :)
Josefine Lundström

2013-11-10 @ 11:05:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0