Myshelg ♥

 
Haft en supermysig helg! älskar sånna här helger då man inte behöver bry sig om något och bara slappa. Mina föräldrar har varit borta över helgen så jag och Frida har tagit hand om Dixi :)
Fredagen blev det mys med Tessan och Emelie. Vi såg filmen Jack Frost och åt cheesecake (det är så jääävla gott!!!) som Frida hade gjort. Blev såklart en massa prat också! 
Lördagen blev det mys med Tessan och Julia. Babblade på om allt möjligt och myste med katterna. Blev sen lite action då dom skulle fara och våran uppfart från gården var täckt med is och slask. Men dom tog sig här ifrån, stackarna om dom hade varit fast med jag och Frida ;) 
 
Jag och Frida såg sen Buffy the Vampire Slayer. Vi har båda sett alla säsonger förut men det är så bra, så vi börjar om från början igen! :) 
 
 
Skorpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0