Kvällsbabbel.

I veckan har det mest varit skola och serie/film-mys för mig. Sett på Gangs of New York och Jurassic Park, två riktigt bra filmer. Den förstnämnda har jag inte sett så många gånger men Jurassic Park har man sett 10 000 ggr och blir lika rädd varje gång. Tack och lov att dinosaurier inte lever nu. Dock så är dom där med lång hals ganska söta och växtätare (ett stort plus).
Såg föresten på Lejonkungen för någon vecka sedan, finns inga ord i världen för att beskriva den filmen. Älskar den av hela mitt hjärta och lite till. Sorglig, rolig och romantisk, kan inte bli så mycket bättre än så. Vill också vara ett lejon och jaga antiloper. Eller vet inte om jag hade velat äta en antilop, hade något satsat med på växterna. Hade i alla fall velat vara Nala och haft Simba som min kung, han är så söt och sjunger så bra hihi. Kanske därför jag blev kär i Staffan för han är ju ett lejon. Ska börja kalla han för Simba ♥
 
 
Var på Coop i tisdags där dom hade masssaaaa julgrejer, känns som jag kommit till himlen. Köpte mig en fin plåtburk som min syster kidnappa och igår då jag for med mami dit så köpte jag en annan liten burk som jag inte orkar ta bild på nu. Har blivit smått besatt av inredning. Passade då grymt bra att mamma och pappa ska till Ikea imorgon så har beställt/önskat lite grejer. Ska försöka pimpa mitt rum lite, behövs nya möbler och en rejäl städning. Dock så har jag blivit attackerad av spindlar dom 3 senaste gångerna jag försökt städa så har gett upp varje gång. Men ska städa i helgen så man kan röra sig här inne hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0