Bästa helgen.

Helgen var den bästa på länge! även om en grej var jävligt tråkig.

Fredagen var det fest hemma hos Alle som fyllde 20 år! hade så sjukt kul, kan inte minnas jag hade så här kul senast. Alla var så glada och fulla (Staffan var nykter och körde men han var också glad hehe). Dansade till massa gammal musik från typ 2008, åt tårta, dränkte tårtan i sprit, någon tryckte in min hand i tårtan (tror det var Anton, vem annars..), krig med isbitar, shottade jäger och kom på att det är jävligt gott, körde ett shottspel som alle fick i present och drack VÄRLDENS ÄCKLIGASTE sprit. Hände säkert massa annat kul som jag inte minns ;)
 
Det tråkiga var att någon jävel snodde min börs. Hade alla mina kort där i så har varit ett helvete att få tillbaka allt. Har inte fixat leget än och det är så tomt utan det :( Men nu när jag börjar få tillbaka allt är jag inte lika ledsen över alla grejer, utan vill mest bara att personen som gjorde det ska få igen tusen gånger värre :)) 
 
Avslutade kvällen med drive in på max och sen for jag och Staffan hem till han.
 
Dag 2 började i en lokal där det var födelsedagsfest för Alle och Elvira. Alle ska alltid vara värst och ha två fester..
Lekte viskleken vilket kan spåra jävligt mycket, speciellt då man är full. Sen blev det lite dans och annat bus. For sen på krogen där det också blev dans och såklart en massa babbel. For sen hem till Frida och sovde där. 
 
Dag 2 var kul men dag 1 var oförglömmlig. Hur kan man ha så kul egentligen? svaret är nog alkohol och jävligt bra vänner ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0