Magsjuka aka döden.

Hejsan, tänkte det var dags att visa att jag lever. Dock var jag nära döden i helgen men överlevde som den krigare jag är.

1 timma efter jag fått långhelg (torsdags) började jag må illa, 5 timmar senare efter konstant illamående spydde jag. Så där rök min roliga långhelg som jag hade "planerat" så bra och var supertaggad inför.

Spenderade första kvällen/natten med att spy 5-6 gånger (tappade räkningen) och andra natten 1 gång. Sista natten mådde jag rätt ok och slapp spy i alla fall. Gick dessutom ner 3,5 kilo på 1,5 dag och 4 kilo sen efter 2 dagar så min kropp mådde inte speciellt bra. Mina händer blev vitprickiga (brist på kalk enligt mami) och skakade hela första natten för kroppen inte riktigt var så taggad på att spy.
Kunde inte äta något och knappt dricka, bara en klunk vatten gjorde mig illamående och fick mig att spy. Så åt ingen riktigt mat på 3 dagar och drack knappt inget, såg fan ut som ett skelett där ett tag. Mitt i allt kaos skulle jag dessutom ta hand om Dixie (hunden) vilket inte var det lättaste då jag knappt kunde stå utan att må illa.

Har mått väldigt fram och tillbaka nu dom senaste 2-3 dagarna och kan inte äta mycket och tanken på mat gör mig äcklad.
Stannade dessutom hemma från jobbet idag för mådde riktigt illa i natt och på morgonen för jag hade ätit mer middag igår än vad min mage klarade av. Så kändes säkrast att stanna hemma och med mitt jobb där man inte ens får äta nötter innan man far till jobbet så kändes det ganska klokt.

Nu har ni fått höra om min intressanta magsjukehistoria, bjuder på en bild på min goda vän Coca cola.



Kommentarer
Postat av: LIFEOFMELI.COM // Hairdressing & L.A Dreams

sv: Vet exakt vilken du menar, använder den fortfarande! ;) Den är otroligt dryg haha! Hawaiian Tropic Oil Dark har jag!

Svar: Köpte en av samma märke/sort men tog en med svag solskyddsfaktor för jag bränner mig väldigt lätt ;) den var jättebra så tack för hjälpen! :D
Jozzzzz3

2013-05-21 @ 15:15:41
URL: http://fames.se/lifeofmeli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0