4e Mars.

Påväg till bussen ser jag något litet röra sig, blev jävligt rädd och självklart var det en liten mus. Eller den var inte precis liten, skulle kunnat vara en råtta men den såg snäll ut som en liten näbbmus. Storleken var dock dom två näbbmusar. Stadsparken i Skellefteå är som ett zoo, speciellt på sommaren då måsarna flyger runt och försöker sikta bajs på en.

Sitter på bussen nu påväg till Staffan och ska försöka tvinga han att ge mig fotmassage. Jobbat 9 timmar sen dansträning (har börjat dansa streetdance igen) i 2 tilmar så mina fötter är inte i sin bästa form.

En fin bild på min mus-kompis!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättekul att du börja dansa med oss! :D

Svar: Glad att jag får vara med! :D
Jozzzzz3

2013-03-05 @ 13:14:20
URL: http://sannawellmark.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0