25e Mars.

Igår då jag var påväg till jobbet lyckades jag vara klantig som vanligt. Ramlade två meter från dörren, tar alltså ca 25-30 min att gå och jag ramlade då det var två meter kvar...
Krossade min tumme då jag landade på den. Eller krossade den inte riktigt men kändes som det i alla fall. Var rädd att jag inte skulle kunna jobba och det kunde jag knappt, 98% av allt man gör på mitt jobb är att använda händerna/fingrarna. Det värsta var att smöra mackor då man använder tummen mest och vinklar den fram och tillbaka (är högerhänt så landade såklart på höger tumme). Märkte efter halva dagen att jag hade ont i ryggen också vilket jag hade dom första dagarna då jag började jobba där för då var jag inte van att röra på mig hehe. Men nu har jag ju jobbat där i över 3 månader och inte haft ont, påväg hem från jobbet kom jag på att jag hade ju landat på ryggen då jag ramla så den blev väl också krossad.

När jag kom hem åt jag en sjukt god tonfisksallad, två tummar upp för den! (hade jag haft fler tummar hade dom också åkt upp). Tog sen en promenad i finvädret, hade dock blivit mörkt då men var mysigt det med. Gick till Coop och köpte en Marabou vit choklad, den var lite skum i början men sen blev den god men man blev ganska fort less. Marabou kan aldrig bli fel<3
Sen så blev det Oth hela kvällen, somnade dock framför TVn en stund och klockan var inte speciellt mycket. Är bara småbarn eller vuxna som somnar vid TVn...

Idag har jag varit på stan och köpt två basic linnen, en t-shirt och ett till kortare linne/bandue/bustier? (har ingen aning vad dom kallas). Allt var på rea, älskar rea :))

Nu ska jag gå in till stan och ta bussen till Staffan<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0