14e Mars.

Gårdagen började med att jag vaknade onödigt tidigt. Ett snabbt besök på af, till Frida och käka lite lunch och se Oth, tillbaka till stan för att försöka hitta något att ha på mig på lördag (party). Lyckades hjälpa Frida att hitta ett par svarta jeans och ett snyggt linne som jag egentligen ville ha, men slutade med att Frida köpte det? aja, så funderar på att fara en sväng på stan imorgon eller lördagsmorgon.

Idag har jag mest bara sett film som vanligt :)



Behöver hjälp med vilken jacka jag ska köpa. Båda är snygga på olika sätt men HMs är ju lite billigare... hjälp mig är ni snälla :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag tkr den från lindex va snyggare iaf :)

Svar: Samma här men kändes dyr :/
Jozzzzz3

2013-03-15 @ 10:07:20
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0