Midsommarafton 2013.

Hoppas alla hade en trevlig midsommar!

Själv så hade jag en väldigt bra midsommar med vänner och pojkvän! :) kvällen började hos Sanna där hon hade satt upp ett partytält. Vi åt grillat vilket var sjut gott (även fast min kyckling hade blivit nertrampad och tappad i gräset så var den jävligt god) och drack alkohol i lite väl stora mängder. Spelade sen kubb vilket är livsfarligt men jävligt kul i fyllan. Gick inte så bra för mitt lag som förlorade 2 av 2 matcher. Men kul var det! drog oss sen in i lägenheten där vi fortsatte drickandet. Isak och Julia kom dessutom förbi en sväng vilket var kul! Jag, Staffan, Tessan, Lina och Sanna fixade skjuts och for till en fest i bergsbyn och Josse och Palle for någon annanstans.
Kände typ en person på festen men var jävligt kul ändå, roligt att träffa massa nytt folk! Killen som bodde där hade däckat långt innan vi kom så han hann vi aldrig träffa. Dansade hela kvällen i partytältet, tror fan aldrig jag dansat så mycket i hela mitt liv. Vet dock inte om man kan kalla min dans för dans då jag inte var i mitt nyktraste tillstånd.
Vid 2-tiden då alla inväntade skjuts hem så kom det mygg från alla håll, aldrig varit med om så mycket mygg i mitt liv. Har i alla fall inte kännt att det börja klia än så jag klarade mig kanske på något omöjligt sätt.
Jag och Staffan fick oss inte hem så vi tog taxi, mycket billigare än chaffisen som tog 300 spänn från stan till bergsbyn.
Hemma hos Staffan gjorde han en jävligt god macka åt mig och sen myste vi med deras valpar, dom är så himla söta!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0