Baksmällan 3.

Såg Baksmällan 3 med Staffan i fredags. Så jävla bra den var!! har hört några som sagt den var dålig och några som sagt den var bra, men eftersom dom andra är bland dom bästa komedier som finns (enligt mig) så måste ju trean vara bra i alla fall, och den var mer än det.
Var inte samma handling som i dom andra men det spårade ur ändå, och denna gång dricker dom inte och blir drogade av Alan haha ;) både början och slutet var så jävla sjuka, eller ja, slutet var nog 1000 gånger sjukare än början! fy fan vad jag skratta, skulle lätt betala för att se den igen! så om ni känner att ni har samma humor som mig så borde ni verkligen se den! :)



Resten av min helg har också varit väldigt bra. For till Staffan efter bion och sovde där, lördag blev det film hela kvällen och idag har jag jobbat och måste sova snart så jag orkar jobba imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0