4e Juli.

I veckan har jag grillat med mina vänner vid älven, haft dansträning och har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, sett massa serier och sovit så mycket som möjligt. Igår var jag förbi Linnea på hennes jobb en kort sväng och fick med mig tjockismat (pommes och smältost). Jag som skulle bli nyttig?? har levt på thaimat och langos en hel vecka så måste byta mat och träningsvanor.
Idag var jag en sväng på stan och la undan en fin klänning som jag dock är väldigt fundersam över. Sen for jag, min syster och mamma till Burträskmarknaden och kollade runt. Ingen hittade något att köpa så slutade med att vi endast fick med oss thaimat hem, hehe ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0