2-dagars bio.

I fredags var jag på bio med Saffan och såg The Lone Ranger. Riktigt sjukt bra film! Hästen var så himla rolig, den liknade hästen från Trassel både på utsidan och insidan. Hoppas hästen fick bra betalt då han/hon levererade i samma nivå som Johnny Depp (vilket är nästan omöjligt). Kråkan kämpade tappert på men var livlös 98 % av filmen så kan inte riktigt säga något om han/hons framförande. Sen var det några harar som jag inte ens vill prata om.
Efter bion for vi hem till Staffan. Hemma hos han kom vi på att vi också ville se World War Z så vi bokade platser till lördagen. Myste resten av kvällen och lördag förmiddagen, och drog sen tillbaka till biosalongen för en massa zombies. Denna film var också bra men går inte att jämföra med The Lone Ranger. Den var i 3D så när en zombie kom 1 cm från mig så flög jag från stolen, nästan i alla fall. Blev faktiskt lite rädd och det är inte ofta jag blir rädd då det gäller zombies på film (irl har jag inte fått uppleva än som tur är). Tror dock det mest var för att det var 3D och jag inte var beredd på då saker skulle hoppa fram. Resten av lördagen och söndagen blev det mys och solning!

Rekommenderar båda filmerna!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0