10 Januari.

Varit så trött hela kvällen, tog en pn sen såg jag på Sveriges version av "Americas funniest homevideos" och nu myser jag på soffan med Izza :)Förut idag var jag på Af, sen gick jag en sväng på stan, köpte lussekatter som jag ska trycka sen ikväll. Blir att se film och sen måste jag sova så jag orkar jobba imorgon. Har inga planer imorgon eftersom jag inte vet då jag slutar. Var tänkt att det skulle bli klassfest men verkar som det inte blir av, får se om det blir något annat kul!

Kommentarer
Postat av: izza

på gina ;D!

Svar: verkar som den inte finns kvar längre, men den var fett snygg! ;)
Jozzzzz3

2013-01-10 @ 23:00:17
URL: http://miniizza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0