Umeå

Har haft en grymt rolig helg i Umeå. Vi (jag, Tessan, Staffan, Anton och Isak) tog bussen 17.15 och var framme ungefär 19.15. Kom till Linnea vid 20 i 8 så blev rätt stressigt så fick halsa i oss drickan ;)
For ut på Five där det inte var så jättemycket folk men vi hade det roligt ändå! Slutade kvällen med fyllekäk på Max.
Vi alla vaknade mitt i natten av att Anton skulle kasta sig i sängen men var för full för att minnas vars den var, så han missade sängen och landade på golvet... tror vi aldrig har skrattat så mycket! (börjar skratta nu när jag skriver om det).

På lördagen for Isak och Tessan hem. Vi andra fortsatte dricka, såg melodifestivalen (som sög), peircade Staffan och Antons öra, såg film (The Hangover) och somnade där vid 11-12. Var egentligen tänkt att vi skulle ut men då vi inte hittade någon krog där det var 18+ så sket det sig då inte alla skulle kunna få sig in.
Men vi hade det nog roligare hemma hos Linnea och vi var ändå så trötta.

Söndagen blev en chilldag med film (The Hangover part 2) och käk på McDonalds. Sen bussen hem till Skellefteå.

Längesen jag hade så kul! och åt så mycket onyttigt hehe. Förhoppningsvis blir det en resa tillbaka snart! ;)




Två bilder från fredagen. Snor kanske några sen av Linnea då hon lagt ut sina på sin blogg ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

<3

Svar: <3
Jozzzzz3

2013-02-19 @ 23:20:37
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0