Burträskmarknad och Bowling.

Vaknade vid 8 igår för att fara till Burträskmarknaden. Hade tänkt köpa ett Jack Daniels linne men dom svarta såg lite blekta ut så väntar till stadsfesten istället (lär ju vara blekta där med men då får jag väl köpa det ändå).
Mamma bjöd på thaimat vilket var sjukt gott och sen for vi hem.

Tog en 3 timmars pn, åt en god munk och middag, sminkade mig och sen kom Linnea och hämta upp mig. Plockade upp Lina i stan, kidnappade Anton och Staffan och for sen till Bowlingkompaniet där Tessan även var. Jag sög som vanligt (fick inte ens en strike) och kom sist men det var ju inte oväntat. Dock så kom Staffan näst sist med typ 5 poäng mer än mig så jag var ju inte helt kass ;) Linnea ledde då hela tiden tills Anton kom om på slutet med 2 strikes. Kul hade vi i alla fall!
Drog sen en drive in på Max för killarna skulle ha käk. For sen hem till Staffan och sovde där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0