"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"

Det första jag såg/läste då jag vaknade var att Paul Walker är död. Kan fortfarande inte fatta det. Han har länge varit en av mina favoritskådisar, såklart inte bara för sin vackra utsida utan också för hans talang. Kan ju inte säga att jag kände han men han verkade vara en människa med ett väldigt gott hjärta ♥ 
 
Var inte bara Paul som satt i bilen utan även föraren Roger Rodas som också dog. Världen är så orättvis ibland och önskar jag kunde hindra sånt här. Dom dog när dom gjorde något dom båda älskar men alldeles för tidigt.
 
 
Kommer aldrig glömma det magiska leendet. Vila i frid Paul Walker och Roger Rodas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0