Trästocks 2013.

Två veckor sen Trästocks nu men bättre sent än aldrig ;)

Första kvällen blev det förfest hos Emma och hennes bror som bor brevid hade också fest så blev en enda stor fest. Tror det var runt 200 pers ;) Var där till 12 sen drog vi på Trästocks där det mest blev prat och käk. Sen for jag och Staffan hem till han.
Dag två började jag förfesta hos min syster ett tag innan jag drog till Emma igen. Inte lika mycket folk denna gång men hade kul ändå :) Fick dessutom höra att någon människa med väldigt liten hjärna hade använt Emmas tandborste kvällen innan.. fy fan!
For till Trästocks vid samma tid denna kväll med och började med att se Skitarg. Sen käkade jag och Tessan innan hon for hem och jag och Staffan for på efterfest. Var så himla trött så fick kämpa i 4a timmar för att inte somna haha. Var nog inte festens höjdpunkt ;)
Vid halv 6 åkte jag, Staffan och Pontus taxi hem.

Bjuder på två bilder (dom enda bilderna jag tog hehe)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0