23e Augusti.

Har börjat att se Desperate Housewives från början, ååh vad bra det är! älskar humorn hehe. Annars så har jag varit med vänner och pojkvän, shoppat och myst med katterna. Kattungarna har blivit rätt stora nu! hade tänkt lägga ut en video någon dag på dom så ni får se vilka gullungar dom är ♥
 
Nu väntar jag på middagen, kräftskiva är det som står på menyn. Är dock inte så taggad på dom där äckelkräftorna (dom tycker säkert samma sak om mig, dock så kan dom inte tycka något längre), hade varit bättre om mamma hade köpt färdiga och skalade kräftor på burk. 
 
Ica hade förövrigt 2.90 på lösviktsgodis igår, så har tryckt hela dagen och känner mig fetare än någonsin. Har varit jävligt onyttig hela veckan så måste börja en hälsosammare vecka nästa vecka!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0