Lördagskvällen.

Lördagskvällen började med att jag och Tessan tog hamnbussen till Ursviken. Virrade runt på gatorna ett tag innan vi hittade till Wille. Var jag, Tessan, Alle, Simon, Wille och hans föräldrar, haha ;) såg på hockeyn (vi gick såklart till final!) och sen såg vi film och prata. Staffans skjuts var seg så han kom 5 min innan vi skulle ta bussen till stan. Så jag, Tessan, Alle och Wille for till Allstar och Staffan fortsatte åka bil istället. Var rätt många äldre på Allstar men var ändå helt okej. Jag och Tessan träffade ett roligt gäng på tjejtoan som var från massa olika städer. Dom var rätt galna och dansade på toan haha ;) for sen på Big Smajl och åt fyllekäk. Tessan hade världens längsta hicka och vi var så trötta så vi inte visste om vi var nyktra eller onyktra.


Ser typ ut som en man och har dubbelhaka :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

finisar!

2013-04-10 @ 13:55:41
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0