Du är den vackraste jag mött.

Eftersom att jag och Staffan hade 1,5 år i söndags och det inte riktigt passade för någon av oss att göra något då så firade vi det i måndags. Var så himla mysigt och hade en riktigt bra dag! Efter praktiken fick jag skynda mig ner till stan, mötte upp Staffan vid Wok n Roll och åt där. Har faktiskt aldrig ätit där men det var riktigt gott och helt okej priser. Tog dock 25 min innan vi fick maten, så var lite stressade för vi skulle se bio 18.20 men vi båda var så hungriga så vi åt upp rätt fort ändå så :)
Såg sen Warm Bodies på bion, den var riktigt bra tycker jag! lite annorlunda då det handlar mer om zombien än människan. Man får höra hans tankar vilket var rätt kul, han tänkte som en människa men hans kropp verkade leva ett eget liv haha ;)
For sen hem till Staffan och myste framför Lost.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0