8e April.




Igår hade jag och min sambo (syster) en romantisk dejt med gomiddag och godis. Såg även film men vi bytte film 3 gånger för vi kunde inte bestämma oss. Drive Me Crazy var filmen som vann, vi har dock sett den förut men det var ett bra tag sen.
Jag lyckades även ramla igår påväg till jobbet, som vanligt alltså. Det hade kommit snö så det var omöjligt att se vars det var halkigt, och jag hade bråttom så jag ramlade och slog bakhuvudet riktigt jävla hårt. Fy fan vad ont det gjorde. Då jag ställde mig upp var jag tvungen att tänka efter om jag levde och om min hjärna fortfarande fungerade som den ska (den fungerar dock aldrig som den ska). Idag har jag fruktansvärt ont i halsen och nacken, kan inte vrida mig och direkt jag spänner mig så gör det ont. Huvudet bara hänger ibland och känns som att det ska lossna snart :(

Idag var jag på AF och personerna jag skulle lyssna på kom sent för dom skulle köpa hockeybiljett haha!... själv så fick man inte tag på någon biljett för man var tvungen att vara på AF kl. 10 och vänta.
Men blir nog att fara tidigt till Tessan på lördag och se hockeyn på TVn och festa :)

Är så trött så orkar inte berätta om helgen, slänger nog in ett inlägg om det imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0