4e April.

Började min dag med en arbetsintervju, for sen hem till Klutmark där jag såg tv och åt god lunch. Har inte varit hemma på typ 3 veckor?? var himla skönt att komma hem även om det blev bara 6 timmar. Var sen på stan en sväng och köpte en jeansjacka. Har i flera år velat ha en ljusblå (nästan lite ljusgrå) jeansjacka som ska vara lite sliten, men efter att jag sett tjejer i så många filmer ha en mörk jeansjacka så blev jag sugen på det. Så köpte en mörk, har ju redan en ljus men den sitter lite mer löst. Får nästan lite ångest eftersom jag så länge velat ha en ljus... får fundera en extra gång men blir nog att behålla den!

Igår blev det dansträning och sen film som vanligt. Såg på Burlesque (för 100 000e gången), Footloose och Coyote Ugly. Kom på att Burlesque och Coyote Ugly är rätt lika, en småstads tjej som flyttar till en storstad för att uppfylla deras musikdrömmar. Två riktigt bra filmer men Burlesque är bättre ;)

Nu ska jag snart sova eftersom jag jobbar imorgon, ska bara se en bit av Magic Mike :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0