27e April.

Hade en väldigt jobbig dag igår, vet dock en/flera som hade det värre. Fick ett tråkigt sms 20 minuter efter jag vaknat, jobbade 12 timmar med endast en 30 minuters rast. Blev 3 timmar längre för 3 personer var borta så vart varken fest eller bio för mig igår.
Lite tråkigt då det var jag som sa för typ en månad sen att det skulle vara fullhouse och att vi borde festa då. Sen kan jag inte ens själv fara och har längtat i en månad... sånt som händer. Var kanske lika bra att inte festa, men bio hade ju varit trevligt, men jag och Staffan ska se imorgon istället.

Annars idag har jag och Frida försökt möblera om i hennes lägenhet men det gick inte så bra så vi fick flytta tillbaka allt, såg Oth, fick åka gratis buss till Klut som vanligt för det blir alltid något krångel (klagar inte), åt go middag och sen for jag och syster till Sara och Emelie och prata/spårade lite.

Nu ska jag sova som aldrig förr, har inte sovit ordentligt på en månad och i natt sovde jag ca 5 timmar efter 12 timmars jobb så ska ta igen det i natt! God natt :)


Bjuder på en random frukostbild från i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0