24e April

Har som vanligt inte varit speciellt aktiv men inte lätt då man bara jobbar och sover hela dagarna (har dock varit ledig 2 dagar hehe).

På fredag är det fest och jag är taggad till tusen. Mina senaste partykvällar har varit roliga men lite skumma. För två helger sen, alltså den 12/4 för att vara exakt. Började med Dallas käk och hockey med Tessan hemma hos sin syster. Sen kom alla andra dit och då blev det party, minns inte vad som hände (för många shots) men jag blev rätt full där ett tag så jag och staffan fixade skjuts, drive in på Max (satans så gott det var) och for hem till han och såg Lost. Rätt grym kväll även om det inte blev utgång.

Förra helgen ville vi såklart fira att vi vann guld! jag, Linnea och Lina satt dock på Big Smajl och Max i några timmar innan vi lyckades dra igång festandet, for på Mollys och hade det helt ok. Lagomt mycket folk och bra stämning. Köpte ett skrov för 27 spänn, jävligt värt. Kvällen slutade med att jag och Staffan sovde hos Anton och Albin. Killarna spelade och jag å Carro pratade hela kvällen. Somnade vid 6 på morgonen i en lutande soffa, "vaknade" dock av att Staffan och Anton bar in mig i Antons rum, så sovde en timma där också. Tror dom ville att jag skulle trycka på någon tangent men tror jag inte var så mycket till hjälp då jag var i drömmarnas värld.

Den andra kvällen var mer skum, den första var bara skum för jag inte varit sådär full på typ 1 år. Log typ halvdöd i soffan medans Tessam spillde ut mitt vattenglas över hela mig, lyckades trycka upp mitt sugrör i tandköttet samtidigt som Lina rumpade mig i ansiktet. Äkta vänskap det dära :')




Mat från Dallas och en gammal bild på jag, Tessan och Lina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0