Love me til my heart stops.

Har sett Battleship med min syster ikv sen såg vi X Factor, fy så bra Awa (14-åriga tjejen) var! ska bli kul och se hur hon utvecklas!
Annars idag har jag bara chillat och pillat navelludd, alltid lika kul. Skulle egentligen vara med Staffan idag men fick som vanligt ingen skjuts så blir imorgon istället.
Igår for jag, Linnea och Lina på en liten biltur i stan. Körde lite onyktra människor, chillade utanför Max som dom tapen vi är, frös smått ihjäl och for sen hem någon gång vid 1. Blev dessutom attackerad av en spindel igår... kände att någon kittlades på mitt ben, brydde mig inte så mycket för trodde det var ett falsk alarm (ni vet då det kittlas/rycker till lite på benet även fast det inte är något där). Kollade tillslut ner på mitt ben och där kröp det är fet äcklig spindel.
 
 
Nu ska jag som vanligt se någon film/serie och löka sönder i mitt rum.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0