It takes courage to grow up and become who you really are.

Är på gränsen mot det döda hållet än det levande. Vaknade vid 8 idag för att ta bussen till stan och sen bussen hem. Börjar bli jävligt kallt ute, måste nog säga hej då till mina sommar -och höstjackor... mysigt med vinterjacka men ser ut som en liten mupp i den, hehe.
Frida håller på att koka chokladsås nu, så sen ska vi äta glass med chokladsås och se X Factor, är ju trots allt lillördag. Känner mig dock jävligt fet och måste börja ett nyttigare och hälsosammare liv (vet inte hur många gånger jag tänkt den tanken?), på riktigt, helt seriöst. Vill inte försvinna i min dubbelhaka, blir jobbigt att hitta ut eftersom jag har väldigt dåligt lokalsinne.
 
 

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Hoppas du haft en fin dag fina du. Glöm inte att kika in tävlingen som är igång om det intresseras. Ta hand om dig!
KRAM

Tävlingen
http://bysofia.se/2012/september/tavling-style-by-stories.html#comment

Svar: Jo detsamma! är med och tävlar, riktigt fina grejer ju :)
Jozzzzz3

2012-09-27 @ 00:58:30
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0