Helgen.

Fredags - Fest såklart (höhö). Förfest hos Sanda och sen hos Thea, efter det vidare till All Star där det var gratis inträde tills klockan 23. Första gången jag var där faktiskt (på kvällen allstå), galet mke folk, det gillas! Staffan bjöd mig på Rosa Pantern som var jävligt god, nästan för god ;)
Såg för övrigt ut som människan Gud glömde, hade världens tapigaste kläder (är fattig och har bara fula gamla kläder) och hade gått i regnet en evighet eftersom att Isak var för onykter för att veta vars vi skulle, så mitt hår blev krulligt. Men nån måste ju vara ful också så det är väl mitt jobb.
Kvällen slutade med att jag och Staffan var less på All Star och ville sova, så vi gick till min syster och sovde där 2 timmar i väntan på skjutsen Linnea :)
 
Lördag - Mys hela dagen med Staffan, jag gjorde soppa till middag som egentligen skulle vara en gryta. Har man gått hotell -och restaurangprogrammet i 3 år så är man som ni märker alltså ett proffs då man går ut. Jag är bäst.
 
Söndag - Samma sak som lördag förutom att jag lyckades göra godare middag denna gång, tacos vilket inte är någon stor utmaning precis. Staffan verkade då nöjd och det är ju huvudsaken :)
 
3 bilder från i fredags!
 
 
 
Finns dock en chans att Isak var snäppet fulare än mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0