Don't ever let anyone take away your dreams.

Är fortfarande förkyld och lär förbli det resten av mitt liv. Förhoppningsvis inte men känns som det. Helgen har varit rätt lugn eftersom jag varit sjuk...
 
Fredag - Linnea var chaffis, jag och Pontus var nyktra och Staffan och Anton var onyktra. Först till Bure för att fara på fest, kom för sent så drog till a-torp, var där en kort stund innan vi bagav oss mot stan och sen for jag och Staffan hem till han.
 
Lördag och Söndag - Var hos Staffan båda dagarna och myste ♥

Måndag - buss tidigt från Staffan till stan, till syster för att äta och duscha, stan med Tessan, Julia och Frida, tillbaka till syster för att äta och sen till trafikskolan för utbildning. Trodde innan att jag skulle somna under 3 timmar av utbildning men det var väldigt intressant och hade kunnat lyssna några timmar till, haha! roligt och lärde mig massa nya saker (kunde knappt nått innan, hehe).
 
Nu ser ska jag se The O.C. och dricka min smoothie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0