Warm me up and breathe me.

Igår var jag på Af för att smida planer vilket ledde till att jag ska dit i morgon med, jääääättetaggad. Blir sen dejt med min fruga på bussen, vet dock inte vem som ska ta med picknickfilt och mat? blir ju ingen dejt utan det. Annars så har jag mest bara pillat navelludd, for till Staffan igårkväll och sovde där, tanken på att sova själv får mig att vilja hoppa från eiffeltornet. Vilket jag kommer måsta göra ikväll...
 
På tal om något helt annat så borde jag bli designer så jag kan designa mina egna jeans. Verkar omöjligt att hitta ett par vanliga svarta jeans som sitter bra. Hittade ett par på Vero Moda men dom hade inga hällor (?) där man kan ha skärp. Går ju fan inte att ha sånna jeans, måste kunna ha skärp och går inte dra upp dom utan hällor. Har dock hittat några på Gina tricot om jag minns rätt som var rätt ok och ok pris, men om ni har några tips på svarta jeans som inte kostar 9332639486918 kr så kan ni slänga in en kommentar!
 
 
Random bild från Google

Kommentarer
Postat av: Emelie

Superflex jeans från Bikbok kostar runt 500-600 kronor men lätt värt det! Dom är så förbannat sköna att ha på sig, sen glider dom inte ned heller eller om du har de högmidjade jeansen gör dom inte det :D jag har både dom låga och hög midjade, så dom lågmidjade glider ned ganska lätt men inge mycket;) men som sagt lätt värt pengarna!

Svar: lite dyrt för mig men Frida har sagt dom också är bra så kanske värt det! tror jag har kollat på dom men inte orkat pröva då jag såg priset:] dom brukar ju ha lite rea och erbjudanden på Bik Bok så :D
Jozzzzz3

2012-10-26 @ 18:01:47
URL: http://emelienystroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0