Shine bright like a diamond.

Igårkväll hade vi (jag, Linnea, Staffan, Isak och Anton) planer på att fara på bio men alla bra filmer gick 18.30 så istället åkte vi bil runt i våran tråkiga stad. For en sväng på krysset för några var hungriga, och sen vid 10 for alla hem. Vaknade tidigt imorse av att dom ringde från jobbet och undrade om jag kan jobba imorgon, så blir förhoppningsvis så. Sen på kvällen blir det nog party som vanligt, hehe.
Ska duscha nu och sen ska jag och mamma till vårdcentralen för att jag ska ta min tredje och sista spruta mot livmoderhalscancer.
 
 
Linneas bild.
Tar nästan aldrig bilder så snor alltid av mina vänner, oftast Linnea.. måste börja ta mer bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0