Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen.

Blev inge jobb idag så varit en sväng på stan, träffade Emelie så fick lite sällskap i bussen. Har sett Project Runway och nu ser jag Svenska Hollywoodfruar och skrattar :) Maria Montazami är så härlig, och hennes nya hundvalp ska jag kidnappa!
Har förövrigt gått ner 4 kilo, man ska tydligen ligga inne på sitt rum på vardagarna och festa på helgerna så tappar man vikt, och glöm inte alla onyttigheter. Mitt tips till er, nu blire middag!
 
Bild på min goda frukost.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Jag ska färga cafelatte, kanske något för dig med?:) De är samma ljushetsläge som jag har men en mer beige ton!

Svar: Lät väldigt intressant! får fundera lite :)
Jozzzzz3

2012-10-02 @ 18:53:01
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0