I'll be the one that protects you, from the wind and the rain, from the hurt and pain.

Blev lite ändrade planer så blir ingen ved ikväll för mig, ska duscha och sen fara till stan då Linnea slutat. Ska göra något med Staffan och Anton, vet inte riktigt vad men.
 
Nära att världen går under, har tappat bort mitt läppsyl. Är beroende av läppsyl (och kött), klarar inte en dag utan det och nu har det bara försvunnit??!!!?!? hade det för en halvtimma sen, har letat ÖVERALLT där jag varit senaste halvtimman, kollade till och med i toan men icket. Ska fortsätta leta sen, skjuter mig själv om jag inte hittar det.
 

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett smycke från parati.se (suuuuuper enkla regler + att jag slumpar vinnaren!!) :-D
PS. Tävlingen avslutas IKVÄLL (26okt 23:59)
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comment

2012-10-26 @ 22:30:41
URL: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0