Helgen.

Fredag - Gick på stan med Tessan, sen gjorde Frida oss sällskap ett tag. Kollade mest grejer inför halloween. På kvällen blev det förfest i Tessans systers lägenhet med Linnea, Staffan, Anton, Isak, Carro och Albin. Drog sen ut på Allstar. Blev mat för vissa på Kungsgrillen, sen gick jag och Staffan till min systerslägenhet i kylan, inte varmt ute nu kan jag lova. 
 
Första gången jag kommit ihåg att ta en bild på fest. Carro, Albin och Linnea från i fredags :)
 
 
Lördag - Vaknade upp brevid världens finaste ♥ åkte sen hem med Tessan till Klutis. Blev tvingad att stapla ved och sen gjorde jag mig klar för kväll nummer 2. Klassfest som var riktigt kul! saknat min skumma men älskade klass. Först hade jag, Tessan och Sanna en liten förfest hos Julia. Sen for vi till Helena där hela klassen var (förutom 2 som inte kunde komma). Allstar sen där vi dansade 99 % av tiden vi var där (har sträckt mig/fått träningsvärk sen helgen av all dans). Käk på Big Smajl där vissa var lite väl fulla, nämner inga namn! hehe.
 
Söndag - Åt på Lilla Kina med Staffan och sen bio för att fira 1 år tillsammans ♥ Såg Taken 2 som var jävligt bra! har av någon konstig anledning aldrig sett 1an, visste dock vad den handlade om och Staffan berättade lite mer i detaljer så jag skulle hänga med i 2an. For sen till Staffan och sovde där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0