Hair problems.

Har ångest över mitt hår, det är så fult. Såg på en blogg att en tjej färgat sitt hår rött, blev så avis. Saknar att ha rött hår, mycket roligare än blont. Jävligt jobbigt att ta hand om rött hår så det ser snyggt ut, mitt såg ut som bajs eftersom jag inte hade råd att ta hand om det. Men vissa stunder (då det var nyfärgat) var det awesome. En vacker dag ska jag ha rött igen (blir nog några år tills dess), en dag då jag är rik och kan sköta om mina fjun.
Är ju naturligt blond och gillar ändå att vara blond (om det hade varit en finare blond-färg), så kommer nog vara blond största delen av mitt liv, och alltid bra att skylla min dumhet på mitt hår!
 
Men smider planer på att fixa mitt fula hår, vill göra något roligt med det. Ni får gärna ge tips!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0