1a oktober.

Galet att det redan är första oktober! känns som att det var sommar och jag tog studenten igår. Inte bra att tiden går så fort, imorgon är jag väl 85 år och går på syjunta.
Som rätt många här i världen är sommaren min favoritårstid av massa olika anledningar som jag nog inte ens behöver ta upp. Men, älskar ändå hösten och vintern, gillar mysigheten och dom bästa högtiderna är då; Halloween och Julen. Så mysigt att jag spricker av längtan. Minns då man var liten och gick Spökstig här i byn, roligt men läskigt som fan! jag som är så mörkrädd bajsa nog ner mig varje gång.
Har länge funderat på vad jag ska klä ut mig till på Halloween och har börjat få några bra ideér nu! Hade dock varit lite roligare om Svenska folket gjorde som Amerikanerna och körde all in på Halloween.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0