To me, you are perfect.

Har varit halvdöd i en vecka om ni undrar. Eller nä, men har inte haft orken att blogga, FarmVille2 tar över mitt liv.
I alla fall så har jag festat såklart (halloweenparty), varit med min fina pojkvän, sett bio; Ted som var riktigt awesome, lökat på mitt rum framför serier och resten har jag inget minne av.  
Håller på att skriva om mitt CV nu vilket inte går så bra då min hjärna är i något annat land. Jag och min syster håller på att spela massa jullåtar och taggar julen. Blir snart mat och Love Actually; julmys på högsta nivå! älskar den filmen. Sen ska jag städa mitt rum (om jag orkar) och då mamma kommer hem ska jag tvinga hon att hjälpa mig med mitt CV.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0