Taggad brud.

Hade planerat en massa grejer som jag skulle göra idag, men inte har jag gjort dom. Tänkte i alla fall försöka fixa mina naglar nu, om dom blir fina kanske ni får en bild eller två. Måste också färga ögonbrynen som bländar mig i spegeln! hade velat färga/tona håret innan imorgon men ska inte till stan innan dess så blir inget av. Får helt enkelt leva med mitt gröna hår. Tur att det kommer vara mörkt och 99,9% kommer vara fulla och obrydda om mitt hår.
 
Är superdupermegataggad på imorgon, förutom att kläder är ett litet frågetecken, skor är ett ännu större frågetecken som jag inte vill tänka på då jag inte har några partyskor. Har engentligen bara en sak klart så kan behövas vända ut och in på mitt rum ikväll. Är ändå taggad, älskar halloween ♥
Och för er som undrar vad jag ska klä ut mig till; har ni sett One Tree Hill så kan ni nog lista ut det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0