You're verry beautiful.

Dålig uppdatering men har inte haft tid/ork då jag i måndags var med Tessan, i tisdags var jag med Staffan, i onsdags var jag hos Frida (som inte har något internet) och idag har jag varit på stan med mamma. Har iaf varit på vårdcentralen och tagit min andra dos av livmodershalscancer vaccinet, min arm är helt död och jag med så vill bara sova. Sen varit på solbacken där jag köpte 2 par skor (ett par till studenten) och en foundation.
Har letat som en galning efter en studentklänning men fortfarande inte hittat någon, så finns nog risk att jag springer runt naken i kyrkan.

Ska sova nu så jag orkar att städa på skolan hela dagen imorgon, OJ så taggad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0