Watching people break the rules.

Varit borta hela helgen så inte blivit någon uppdatering som ni kanske märkt. For till Staffan i fredags, sovde där till på lördag och sen på kvällen var vi med Linnea och Isak. Sen for vi till Frida och sovde där, tror vi var vakna till 4 så var jävligt trött igår. Pluggade lite, såg The Hangover part 2 (vet inte hur många gånger jag sett den?!?) och somnade sen vid halv 2. Att jag orkade upp imorse var nog ett mirakel!

Har flamberat idag och lyckades iaf inte elda upp någon stackare. Fick även träffa Tessan som varit i Mallis en vecka, och självklart var hon solbränd och jag ser ut som ett lik. Tur det ska vara sol hela veckan så ska pressa tills jag brinner upp.

Ska avsluta detta tråkiga och ointressanta inlägg och se lite serier!








Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

this or that? :)

http://fotokobran.se/2012/may/this-or-that.html#comment

2012-05-22 @ 21:41:53
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0