You make me rise when I fall.

Väldigt dålig uppdatering, men hade skola i 12 timmar igår, kom hem sent och var sjukt trött så var inte så taggad på blogga. Iaf så hade vi kvällsservering igår vilket gick mycket bra! jag ägde dessutom ut min lärare så nu ska jag få mvg (i mina drömmar). Idag hade vi praktiskt prov där vi skulle laga 3 rätters, gick väl helt okej men vart inte riktigt nöjd.
Har en galen huvudvärk och trött som aldrig förr, tur det är långhelg snart!! :)


Förrätt



Varmrätt



Dessert



Vet att den ser ganska tapig ut, men hade stått framme så hade börjat smälta osv:]


Kommentarer
Postat av: Linnea

när ska du bjuda mej på mat?!

2012-05-15 @ 23:09:10
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0