Nothing's real but love.

Vaknade 2 gånger imorse av att jag var kissnödig, är alltid kissnödig och börjar bli ganska less att vakna av att jag håller på att kissa på mig. Kanske har mardrömmar som gör så att jag blir så rädd? haha. Hade faktiskt en väldigt fin dröm i natt, så det har nog inget med mina drömmar att göra :)
Regnet öser som aldrig förr så finns inte så mycket att göra förutom att se serier hela kvällen. Funderar på att börja se Vampire Diaries från början igen eftersom att jag sett sista avsnittet på säsong 3 och måste vänta ända till 15de september till nästa säsong -.- hårt liv man har.

Förutom att kissat idag så har jag sett Breaking Dawn, inte sett den sen jag såg den på bio så blev lite sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0