Let's set the world on fire.

Har legat halvdöd i sängen hela dagen och sett Vampire Diaries, inte helt fel. For inte till skolan idag eftersom min hals tar snart död på mig och snoret sprutar åt alla håll. Måste dock dit imorgon för har prov på måndag och har alla grejer på skolan...
I måndags var det ju valborgs, kvällen var helt okej! började i Julias lägenhet med trevligt folk (plus några randoms), sen begav vi oss ut i det kalla vädret, gick till kyrkholmen och värmde oss vid brasan sen splittrades alla och for åt olika håll. Var också på Max ett tag sen gick jag och Staffan till Fridas lägenhet (som hon fick i måndags!) och däcka där.

Pratar med min fina fruga i telefonen så bjuder på en fin bild på oss.

Gillar att min flytväst var större än mig.


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHHA vilken fin bild :D tack för pratstunden! ;)

2012-05-04 @ 10:28:51
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0